مناسب ترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل
نوشته شده توسط : مجله دلتا

مبلمان  نیز یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که شما باید به آن توجه کنید تا  بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید، مبلمان رابطه مستقیمی با ایجاد حس راحتی و  آرامش در فضا دارد.

انواع مبلمان در چیدمان

مبلمان‌  به راحتی می‌توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند،  می‌توانند به شما حس راحتی بدهد یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک  رفتار کنید.این مطلب می‌خواهد به شما نشان دهد که چگونه می‌توانید از انواع  مبلمان در چیدمان داخلی استفاده کنید. پس این مطلب جذاب در مورد انواع  مبلمان منزل از مجله دلتا را از دست ندهید.

توجه به بافت مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی

مبل فلزی

اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از وسیله‌های دکوری چوبی زیاد استفاده کرده اید، بهتر است که از دیگر انواع مبلمان منزل استفاده کنید، تا دکوراسیون داخلی خانه سنگین و تیره نشود، بهتر است  در کنار این وسیله‌های چوبی از مبلمان‌های تمام پارچه با رنگ‌های روشن  استفاده کنید چرا که چوب به طور ذاتی جاذب نور است و این رنگ‌های روشن این  کمبود نور را در فضای داخلی خانه جبران خواهد کرد.
بر عکس این قضیه نیز  صادق است، یعنی اگر فضای داخلی خانه تان روشن، یکدست و یکنواخت و کسل  کننده است، مبلمانی که در طراحی آن از چوب استفاده شده است می‌تواند به فضا  گرمی و انرژی بخشد. ترکیب چوب و پارچه هم می‌تواند نتیجه خوبی را رقم  بزند، فقط کافی است تا به سبک طراحی دکوراسیون تان توجه کنید.

مبلمان L شکل در طراحی دکوراسیون داخلی

خانه کوچک

بر  خلاف تصور خیلی از مردم که فکر می‌کنند مبل‌های L شکل نجات بخش دکوراسیون  داخلی خانه آن‌ها است، اما همیشه هم این طور نیست، اگر در دکوراسیون داخلی  خانه تان از یک دست مبل بهره می‌برید، بهتر است از این مبل‌ها صرف نظر کنید  چرا که این کار فضای خانه را خالی نشان می‌دهد و باعث بر هم خوردن نظم و  تقارن دکوراسیون داخلی خانه تان خواهد شد و بر عکس اگر از دو دست یا تعداد  بیشتری مبلمان بهره می‌برید، این مبل‌های  L شکل به شما در تفکیک فضایی کمک خواهند کرد.

استفاده از مبلمان چند تکه در طراحی دکوراسیون داخلی

مبل کلاسیک

مبلمان‌های  چند تکه برای فضاهای بزرگی مناسب هستند که شما می‌خواهید در هر گوشه خانه  هماهنگی و نظم پیوسته میان مبلمان‌ خود را پیاده کنید، این مبلمان‌ که  معمولا دارای چند صندلی هستند بیشتر در فضاهایی که طراحی دکوراسیون داخلی  استفاده می‌شوند. شما می‌توانید هر‌تکه آن‌ را در یک گوشه خانه استفاده  کنید و به آن جذابیت ببخشید.

راحتی با مبلمان ها در طراحی دکوراسیون داخلی

مبل چوبی

باید یادمان باشد که انواع مبلمان در چیدمان مقدم بر هر چیزی در دکوراسیون هستند، که برای راحتی و استراحت، قرار گرفته  است تا در طول روز مرتب از مبلمان تان استفاده کنید، پس آن ها باید خیلی  راحت باشند، مبلمان های رسمی تر را بگذارید برای مهمان های تان و مواقعی که  خیلی کم از آن ها استفاده می‌کنید، پس برای مصرف روزمره تان از مبلمان های  مدرنی که راحت تر و زیبا تر و در عین حال متنوع تر هستند استفاده کنید.

هماهنگی رنگ مبلمان در دکوراسیون داخلی

چیدمان مبل

اگر  خانه کوچک یا کم نوری دارید بهتر است قید مبلمان پارچه ای پفکی و بزرگ  تیره رنگ را بزنید. سعی کنید مبلمان‌ ظریف با ابعاد کوچک و از رنگی هایی که  با هر دکوراسیونی ست می‌شوند استفاده کنید.

همچنین بخوانید:

چگونه اتاق نشیمن زیبایی داشته باشیم؟ 

نحوه چیدمان مبل و میز ناهارخوری در اتاق نشیمن 

وسایل دکوری که هر خانه به آن نیاز دارد 

رنگ مناسب اتاق نشیمن چه رنگی است؟ 

۷ وسیله که اتاق خواب شما کم دارد! 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: